Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Υπουργείο Ανάπτυξης και Συνεργάσιμοι δανειολήπτες





Υπουργείο Ανάπτυξης   και  Συνεργάσιμοι δανειολήπτες 

Σύμφωνα με τις πέντε προϋποθέσεις που θα πρέπει να έχει ένας οφειλέτης για να ρυθμίσει το δάνειό του , που  διατυπωθήκαν στην πρώτη επίσημη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (στις (14/2) στο υπουργείο Ανάπτυξης , για τον ειδικό ορισμό του «Συνεργάσιμου δανειολήπτη») αρχικά εδώ εκτίθενται οι ακόλουθες απόψεις. Οι ειδικά τρεις τελευταίες και κάτωθι αναγραφόμενες προϋποθέσεις , είναι μια πλήρη περιουσιακή παράδοση άνευ κάποιων καθορισμένων προστατευτικών όρων, κάθε οικονομικά ταλαιπωρούμενου απο την κρίση πολίτη , σε ένα τραπεζικό σύστημα που δεν τηρεί το ('Αρθρο 25 - Προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων), απαράβατο Συνταγματικό νόμο της αναλογικότητας  βαρών στις οικονομικές σχέσεις μεταξύ ιδιωτών.  Από την τήρηση αυτών των πέντε συνολικά προϋποθέσεων , σε εξαιρετικές περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, χορηγείται σαν σωτήριο δώρο  μια τρίμηνη περίοδος χάριτος και έπειτα ένα νέο βύθισμα στο παρατεινόμενο οικονομικό χάος. Κάποιοι που τώρα χαρακτηρίζονται αναξιόπιστοι δανειολήπτες δεν είναι λαθρομετανάστες μέσα στο Τραπεζικό σύστημα , είναι επίσημοι  προσκεκλημένοι του από την εποχή που θεωρούντο Κερδοφόροι και ως εκ τούτου η μετέπειτα  οικονομική αδυναμία τους ένα μονόπλευρο Τραπεζικό ρίσκο . Οι Δανειολήπτες που τώρα κινδυνεύει η ακίνητη περιουσία τους για λίγες δόσεις , σίγουρα είναι θύματα της τρέχουσας οικονομικής κρίσης και δεν χρειάζονται  το έλεος των Τραπεζών αλλά το πάγωμα των δόσεων τους μέχρι την οικονομική  ανάκαμψη της Χώρας . Αυτό θα γίνει ένας σκληρός μοχλός πίεσης προς τις Τράπεζες για την άμεση οικονομική συμβολή τους στην ανάκαμψη .
Το «αξιοθαύμαστο και σοφό Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους» , στις προτάσεις του πέρα από την αυθαίρετη παραγκώνιση του  νόμου της αναλογικότητας βαρών,  δεν διευκρινίζει στον ταλαίπωρο από την κρίση πολίτη , σε πόσα τρίμηνα , οι εφαρμοζόμενες κυβερνητικές πρακτικές θα του επιφέρουν μια στοιχειώδη οικονομική ανάκαμψη  .               
Κάτωθι οι τρεις ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ  .
(3) Ο Συνεργάσιμος δανειολήπτης προβαίνει σε πλήρη και ειλικρινή γνωστοποίηση πληροφοριών, προς τον δανειστή, αναφορικά με τη τρέχουσα οικονομική του κατάσταση, εντός 15 ημερών από την ημέρα μεταβολής τους. 4) Προβαίνει εκουσίως, σε πλήρη και ειλικρινή γνωστοποίηση πληροφοριών, προς τον δανειστή, οι οποίες θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη μελλοντική οικονομική του κατάσταση, εντός 15 ημερών από την ημέρα που θα περιέλθουν σε γνώση του (πχ. πλήρωση προϋποθέσεων λήψης επιδόματος, εμφάνιση νέων περιουσιακών στοιχείων που θα περιέλθουν στην κυριότητά του [κληρονομιά κλπ.], ανακοινώσεις απόλυσης, καταγγελίες μισθώσεων κλπ.). 5) Σε εξαιρετικές περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, (λχ. αποδεδειγμένη σοβαρή ασθένεια ή φυσικής καταστροφής), η οποία αποδεδειγμένα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην οικονομική του κατάσταση, γνωστοποιεί αμελλητί την κατάστασή του αυτή στον δανειστή. Σε αυτή την περίπτωση του χορηγείται τρίμηνη περίοδος χάριτος.
Αυτές οι τρεις ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ πρώτιστα καταπατούν τον νόμο των προσωπικών δεδομένων, τον νόμο του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου, που αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας, Ελληνικό Σύνταγμα ( 'Άρθρο 2) – (Πρωταρχικές υποχρεώσεις της πολιτείας.) και δευτερογενώς εκθέτουν τον δανειολήπτη σε κάθε είδος εύκολης τοκογλυφικής διαρπαγής της πάσχουσας ιδιοκτησίας του  λόγω κρίσης. Δηλαδή το κράτος αντί να προστατέψει τον νεόπτωχο πολίτη από την συχνά διαπιστούμενη απληστία των Τραπεζών  , τον παραδίδει σαν πτυχιούχο ικέτη , οικονομικά ανίσχυρο και έντρομο σε ένα σύστημα κερδοσκοπικά ανελέητο , με πολλές ήδη τρέχουσες καταγγελίες και καταδίκες σε βάρος του ενώπιον της Δικαιοσύνης . Δεν είναι δυνατόν ένα Τραπεζικό σύστημα που ανακεφαλαιώνεται κατά επανάληψη από το Κράτος με φορολογική επιβάρυνση όλων των φορολογούμενων πολιτών του Κράτους , να βαρύνεται με συνεχόμενες καταγγελίες και καταδίκες σε βάρος του . Εάν γενικά οι Τράπεζες συντηρούν εντέχνως αυτήν την κρίση , τότε ενέχονται προφανώς σε μια Εθνοκτόνο συνωμοσία. Ενδεχομένως η νομιμοφανής καταδίωξη της ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων πολιτών  από το τωρινό Μνημονιακό Κράτος , είναι ένα συγκεκαλυμμένο είδος «τιμωρίας» για την νόμιμη  και σώφρονα παραδοσιακή επένδυση των Ελλήνων πολιτών στην ακίνητη περιουσία και όχι στην τραπεζική κερδοσκοπία . Δηλαδή η λεγόμενη προστασία της Πρώτης κατοικίας ίσως είναι ένα πονηρό τέχνασμα για την νομιμοφανή υφαρπαγή κάθε περαιτέρω νόμιμης ιδιοκτησίας των Ελλήνων πολιτών , από τις Τράπεζες μαζί με το Μνημονιακό Κράτος . Η τωρινή  οικονομική κρίση με τόσες Οικονομικές Αστοχίες από την Κυβέρνηση και τους Δανειστές, στην πραγματικότητα είναι μια ανθρωπιστική κρίση με ήδη μέχρι τώρα 3000 περίπου αυτόχειρες νεόπτωχους και  ένα μέλλον χωρίς Φώς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου