Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ

                     ΧΑΙΡΕ ΒΑΚΧΟ ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΤΗ,ΜΟΙΧΕ,ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ



Κατά την πρόσφατη συζήτηση στην Βουλή σχετικά με το νέο σύμφωνο Συμβίωσης, κατατέθηκε τροπολογία πέντε βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ (Β. Κατριβάνου, Κ. Δουζίνας, Αν. Καββαδία, Χρ. Καραγιαννίδη και Γ. Ψυχογιού ) για κατάργηση του Άρθρου 347 του Ποινικού Κώδικα για την (Ασέλγεια παρά φύση) , επειδή στιγματίζει ποινικά μια κατηγορία ατόμων και διαιωνίζει τις διακρίσεις και τον ρατσισμό σε βάρος του.

Στο θέμα αυτό επιμένουν από το 2013 οι ενώσεις που ασχολούνται με τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ ( PoustiRiot, Athens Pride, Colour Youth, Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας, Σύνθεση – Ενημέρωση, Ευαισθητοποίηση, Έρευνα για το HIV / AIDS, Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών, Thessaloniki Pride, Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα – «Πλειάδες» και το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι ).
Πιθανόν όλα αυτά σε αρκετούς να φαντάζουν θαυμαστά , δείγματα κοινωνικής προόδου και είσοδος σε μια ανώτερη ανθρωπιστική αντίληψη των πραγμάτων.

Εδώ όμως παραβλέπεται κυρίως το ανθρώπινο δικαίωμα κάθε οικογένειας για την νομική προστασία των νεαρών μελών της , από τους ενηλίκους Αρσενοκοίτες που περιφέρονται απειλητικά γύρω τους .

Το γελοίο και τραγικό αυτής της υποθέσεως είναι η ποινή των τριών μηνών φυλάκισης μόνο, για την (παρά φύση Ασέλγεια) στον δράστη και στον παθώντα η καταδίκη να μεταφέρει δημόσια εφ΄όρου ζωής τα σεξιστικά επακόλουθα του παρά φύση παθήματος του.

Είναι βεβαιωμένο από πολλές πηγές ότι τα νεαρά θύματα της παρά φύση Ασέλγειας είναι πάμπολλα και ότι ελάχιστα από θύματα καταγγείλουν επίσημα το γεγονός για την αποφυγή του κοινωνικού τους στιγματισμού.

Η ποινή των μόνο τριών μηνών για την ( παρά φύση Ασέλγεια μεταξύ αρένων ) είναι ένας εμπαιγμός στην δικαιοσύνη και στο ανθρώπινο δικαίωμα για ένα αξιοπρεπή βίο. Ένας και μόνο ενήλικος Αρσενοκοίτης (Πρωκτολάγνος) σε κάθε πόλη , με κοινωνική καταξίωση και επικοινωνιακή πανουργία μπορεί σταδιακά να διαμορφώσει ένα ολόκληρο λόχο Γανυμήδηδων . Πριν εξετάσουμε κατά πόσο αυτά ανήκουν στα όρια της Ψυχοπαθολογίας, είναι φανερό ότι εδώ μαίνεται ένας ακύρικτος διαχρονικός πόλεμος μεταξύ υποβόσκουσας Ασελγείας και απροστάτευτης Κοινωνίας.

Τώρα είναι η εποχή που οι κοινωνικές μάσκες πέφτουν και τα απόκρυφα με θράσος αποκαλύπτονται , τώρα φαίνεται ότι είναι ο καιρός που προείπε ο Χριστός ότι όταν θα γίνει ο κόσμος ξανά Σοδομικός , κατι που θα προοιωνίσει την τελική δυναμική επιστροφή του. Θεωρητικά η επιστροφή του Ιησού Χριστού δεν αφορά μόνο τους Ορθοδόξους Χριστιανούς , όλοι όσοι εσωτερικά τους αναζητούν τον Επουράνιο Χριστό, ανήκουν στην παγκόσμια εκκλησία του.

Οι εκκλησιαστικές παρεκτροπές σαν έργα ανθρώπινα έχουν ήδη τον Κριτή τους. Στην Βίβλο που μισούν εύλογα οι έμμονα σεξουαλικά ανώμαλοι , δηλώνεται σαφώς ότι ένας από τους τρόπους που ο Κύριος των Πνευμάτων και κάθε Σαρκός , αφανίζει από την Γη τα αλαζονικά έθνη, είναι να στρέφει άνδρες επί ανδρών και γυναίκες επί γυναικών.

Στην αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία για τους κρυφούς ομοφυλόφιλους θεωρείτο απατή η συμμετοχή τους σε εκλογές λόγω της παθολογικής αναξιοπιστίας τους .

Ηθικά ο αρχαίος κόσμος ήταν απροστάτευτος από κάθε είδους σεξιστική ανωμαλία , ο Ζέυς ο λεγόμενος πατέρας των αθάνατων θεών και των θνητών ανθρώπων ήταν το θεϊκό πρότυπο της Πρωκτολαγνίας .

Στο σεξιστικό πάθημα του όμορφου νεαρού Γανυμήδη κανένας θνητός δεν τολμούσε να εκφέρει την οποιαδήποτε μομφή , αυτό θα τον χαρακτήριζε αυτόματα σαν υβριστή των θεών του Ολύμπου , με ολέθριες κοινωνικές συνέπειες .

Όπως ο φαλλικός Ζέυς (Βάαλ) ήρθε μετανάστης στη Ελλάδα από την ασελγή Ασία , έτσι εισέβαλε αργότερα εδώ και ο οργιαστικός Βάκχος από την Λυδία .

Κατά κανόνα οι χείμαρροι εξάπλωσης της λατρείας των έκλυτων Ασιατικών θεών ήταν οι Ποιητές-αοιδοί που περιφέρονταν πειναλέοι στα συμπόσια των αρχαίων αρχόντων , κολακεύοντας τις διαστροφές τους με ανάλογους θεϊκούς μύθους.

Η λατρεία του οινοπότη θεού Βάκχου –Διονύσου στην Ελλάδα , θριάμβευσε , έφερε δυναμικά στην επιφάνεια του ενεργού συνειδητού τον ακαταλόγιστο μπαμπουίνο ή νεάτερνταλ που κρύβεται μέσα στους αχαλίνωτους παρορμητισμούς μας .

Στις εκάστοτε εορτές του Βάκχου μεθυσμένοι και αλλόφρονες οι πιστοί, άνδρες γυναίκες και παιδιά , σείοντας τους θυρσούς ξεχύνονταν στα καλντερίμια και τις αλάνες αλαλάζοντας ΧΑΙΡΕ ΒΑΚΧΕ ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΤΗ , ΜΟΙΧΕ , ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ .

Η οργιαστική συνέχεια είναι απερίγραπτη , ήταν η μέγιστη χαρά των Πρωκτολάγνων και των Γανυμήδηδων, της ιερής ανταλλαγής συζύγων και των κτηνοβατών προς τιμή του θεού Πάνα που συμμετείχε στα θεϊκά δρώμενα.


Κατωτέρω για οικονομία χώρου παρουσιάζεται ένας μόνο ενδεικτικός κατάλογος, αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που προσπάθησαν ανεπιτυχώς να αντισταθούν στην τότε υπάρχουσα ταραχώδη θεομανία .Ο Ηρόδοτος (485- 415 π.Χ.) χαρακτήρισε το θείον της αρχαιοελληνικής θρησκείας «φθονερόν και ταραχώδες» (Ιστορ. Ι.32,ΙΙΙ.40,2)! ο Ξενοφάνης o Κολοφώνιος (570-480 π.Χ) είχε αρνηθεί την κρατούσα ειδωλολατρική θρησκεία της εποχής του και είχε διακηρύξει επίσημα: «Εις Θεός, εν τε θεοίσι και ανθρώποισι μέγιστος ούτε δέμας θνητοίσιν όμοιος ουδέ κατά νόημα ». 

Ο Ηράκλειτος (540-480) συνέλαβε την έννοια του ενός Θεού, υποστηρίζοντας πως «Έν πάντα … εκ πάντων εν και εξ ενός πάντα …» (Β΄50,10,88,58). Ο Αναξίμανδρος (610-564π.Χ) αποφάνθηκε πως το Θείον είναι Αθάνατον και Ανόλεθρον», «περιέχει δε άπαντα και πάντα κυβερνά» (Αριστ. Μεταφ. 203Β).

Ο Εμπεδοκλής (493-433 π.Χ) καταδίκασε έντονα τον ανθρωπομορφισμό της αρχαιοελληνικής θρησκείας και όρισε ότι το Θείον είναι Πνεύμα (Β΄134).

Ο Αναξαγόρας ο Κλαζομένιος ( 500- 428 π.Χ ), εκτός των άλλων σαν φυσιοδίφης έλεγε ότι ο ήλιος είναι μύδρος πύρινος , η σελήνη ετερόφωτη και κατοικείται και για αυτό εξορίστηκε από την Αθήνα σαν υβριστής των ουράνιων θεών .

Ο Μητρόδωρος, μαθητής του Αναξαγόρα, διακήρυξε αργότερα πως «οι θεοί δεν είναι αυτό που νομίζουν όσοι τους κτίζουν ναούς για να τους προσκυνήσουν».
Ο Ευριπίδης ( 480-406 π.Χ) χαρακτήρισε γελοίες όλες τις διηγήσεις των αοιδών-ποιητών για τους Ολύμπιους θεούς, «αοιδών δύστηνοι λόγοι » , δηλαδή Τροβαδούρων αλληγορικοί ποιητικοί λόγοι , μέσα σε ένα μισόφωτο μυσταγωγικό σκηνικό όπως σε ένα μυστηριακό θεατρικό δρώμενο. Τέτοια συμβαίνουν ακόμα και στην εποχή μας κατά τις απόκρυφες μυήσεις των μυστικών κοινωνιών.
Την ζοφερή κρύα νύχτα της 22 Δεκεμβρίου 1015 ο Θαυμαστός καινούργιος κόσμος του Άλντους Χάξλεϋ πάλι θριάμβευσε, ο παγκόσμιος Αμοραλισμός με 194 ψήφους ασέλγησε παρά φύση απάνω στην πολύπαθη Ελλάδα . Οι κοινωνικές μάσκες στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με ζωώδες θράσος έπεσαν και τα πρόσωπα των ύστερο- Βακχιστών ανενδοίαστα αποκαλυφτήκαν .

Είναι φανερό ότι συνεχίζει να μαίνεται ο αρχαίος πόλεμος μεταξύ της υποβόσκουσας Ασελγείας των τώρα πολιτικών Αρχόντων και της εφεξής απροστάτευτης Κοινοβουλευτικά Κοινωνίας.

Πίσω από όλα αυτά κρύβονται και τα πολλά Λεφτά , όπου ούτε οι ιδεολογικές ούτε θρησκευτικές αναστολές έχουν νόημα για τους 194 Εθνικούς και Ηθικούς ταραχοποιούς του Κοινοβουλίου μας .

Παρά πολλοί σύγχρονοι Γανυμήδηδες χωρίς φυσικούς απογόνους έχουν τεράστιες περιουσίες που ορέγονται μετά μανίας οι Αρσενοκοίτες τους και οι μυστικές τους κοινωνίες , εδώ παίζονται πολλά.

Ακόμα η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζεύγη είναι ένα εξωφρενικό πείραμα , η διεθνής εγκληματολογία έχει ήδη πολλά πορίσματα για την πρώιμη παραβατική και ψυχοπαθητική συμπεριφορά παιδιών ακόμα και σε ετερόφυλες οικογένειες με κάποια ομοφυλόφιλα μέλη. Στατιστικά παγκοσμίως σε κάθε 1000 γεννήσεις παρουσιάζονται μέχρι το πολύ πέντε παιδιά με ορμονική ανισορροπία εγκαίρως θεραπεύσιμη , ενίοτε στο φαινόμενο αυτό συμβάλουν και κληρονομικοί παράγοντες.

Κοινωνικά το παρά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ατόμων με σεξουαλικό αποπροσανατολισμό είναι αποτέλεσμα της υποβόσκουσας δράσης των Αρσενοκοιτών και σερνηκοθύλικων Λεσβιών.

Το πρόβλημα δεν είναι ούτε ανθρωπιστικό ούτε ρατσιστικό , είναι εντελώς παθολογικό και κοινωνιολογικό .

Στις αγέλες των ζώων παρουσιάζεται αναλογικά το ίδιο φαινόμενο , ακόμα και ο ποιο κουτός ποιμένας αιγοπροβάτων αφαιρεί γρήγορα από την στάνη του αυτά τα άρρωστα ζώα πριν η διαστροφή τους εξαπλωθεί και αποδεκατίσει το κοπάδι του.


Δεν υπάρχει αποδεδειγμένα Ομοφοβικό σύνδρομο στην Ψυχιατρική επιστήμη, απο μελέτες των αυτόματων εγκεφαλικών λειτουργιών , διαπιστώθηκε ότι η αποστροφή προς τους ομοφυλοφίλους είναι μια μηχανική αντίδραση αυτοπροστασίας μπροστά σε κάτι που αντίκειται στην ομαλή διαιώνιση του είδους μας. Είναι όπως τρομάζεις πρώτα από ένα ξαφνικό κρότο και έπειτα προσπαθείς να κατανοήσεις τιν προέλευση του .

Στις 22 Δεκεμβρίου 1015 οι 194 Εθνικοί και Ηθικοί ταραχοποιοί του Ελληνικού Κοινοβουλίου , ξεπέρασαν τη Αριστερή κυβέρνηση των 153 ιδεολογικών τυχοδιωκτών και εγκαινίασαν μια εν δύναμη εφιαλτική κυβέρνηση 194 Απάτριδων Αμοραλιστών. Μια σεξιστική Υπερκυβέρνηση που αντί προς το μέλλον μας εξωθεί μανιακά προς την προϊστορική μας εποχή και που αφού φορολόγησε ήδη όλα όσα έχουμε , τώρα επιζητεί την κατάσχεση των Χριστιανικών ηθικών αξιών και της ψυχής μας .


HELP US HEAVENLY FATHER ……… 


Υ.Γ. Πέρα από όσα σκεπτικιστικά περιγράφικαν εδώ , υπάρχει και η λεγομένη Δαιμονιώδης Διάσταση αυτών των πραγμάτων που η ανθρώπινη φύση είναι αδύνατον να αντιμετωπίσει από μόνη της.
Όταν κάποιος χαιρέκακος υποσκάπτει αθέατος τα θεμέλια ενός σπιτιού ,  όταν το σπίτι πέσει δεν φταίει για αυτό ούτε ιδιοκτήτης του και ούτε και ο κατασκευαστής του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου